Klachten
Bent u ergens niet tevreden over of heeft u een klacht?
De directie van de school gaat graag met u het gesprek aan.
Zorgt dit niet voor de oplossing, leg dan contact met het bestuur van Floriander.
Uw klacht kunt u indienen via klachten@floriander.nl.
Het bestuur bepaalt op welke wijze en door wie uw klacht in behandeling wordt genomen. Vervolgens ontvangt u informatie over het proces van klachtbehandeling.
Floriander heeft een klachtenregeling opgesteld waarin u alle informatie kan terugvinden. Deze wordt na goedkeuring van de GMR gepubliceerd. Tot die tijd gelden de klachtenregelingen van Leerrijk en Bravoo. Deze kunt u vinden op de website van de betreffende stichting.
Blijft het conflict bestaan na de klachtbehandeling van het bestuur van Floriander, dan kunt u een klacht indienen bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs (LKC).
Meer informatie over de werkwijze van de LKC leest u hier.
Landelijke klachtencommissie en de geschillencommissie passend onderwijs
Stichting Onderwijsgeschillen
Zwarte Woud 2
Postbus 85191, 3508 AD Utrecht
Tel. 030 2809590
www.onderwijsgeschillen.nl